Naše portfolio
Online marketing
Scrollujte dolů

Online marketing


Online marketing

Online marketing představuje tu nejrychlejší a nejlépe měřitelnou reklamu, se kterou si můžete snadno spočítat a ověřit, jak funguje, Díky přesnému zacílení jsme schopni vyhodnotit Vaše online kampaně a zvyšovat konverzi u Vašich jednotlivých online kamaní.


SMS MARKETING

Naše společnost je momentálně ve fázi testování webové aplikace na správu SMS kampaní. Pomocí této aplikace budete moci ze svého telefonu pomocí webového rozhraní rozesílat emailové zprávy svým obchodním partnerům, nebo potencionálním klientům. Dnešní chytrá zařízení se stávají novým komunikačním kanálem, který pomocí jednoho kliknutí dokáže odkázat svého majitele na Vaše stránky, nebo promoakci, kterou si přejete. Jak takovéřešení může vypadat si můžete vyzkoušet ve spodním formuláři, kam zadáte Vaše telefonní číslo a my se Vám obratem ozveme.



PPC

PPC neboli pay per click reklamy jsou jedním ze stavebních kamenů online marketingu. Dělí se na reklamy ve vyhledávací a v obsahové síti. Za reklamu platíte až ve chvíli, kdy na ni někdo klikne – proto název pay per click neboli cena za kliknutí.

  • Reklamy ve vyhledávací síti jsou ty, které se uživatelům zobrazí ve výsledcích vyhledávání, když hledají určité slovo nebo slovní spojení. Můžete je velmi účinně zacílit na zákazníky, kteří o váš produkt mají zájem a sami si k němu vyhledávají informace.
  • Reklamy v obsahové síti jsou bannerové reklamy, které zpravidla kombinují text a grafiku. Zacílit je můžete třeba na základě remarketingu.


Pokud se rozhodnete dělat PPC, pomůženme Vám. Naše služby zahrnují copywriting (psaní textů), tvorbu grafiky i analýzu klíčových slov. Na základě těchto tří aktivit vytvoříme poutavou reklamu obsahující relevantní klíčová slova. Následně ji v odpovídajících nástrojích (Google AdWords, Sklik) nastavíme a zacílíme. Budeme Vás pravidelně informovat o výsledcích kampaní a společně dosáhneme vytouženého cíle.

SEO

SEO (Search Engine Optimization neboli optimalizace pro vyhledávače) je soubor metod online marketingu, které zlepšují pozici webu ve výsledcích vyhledávání. Patří sem řada aktivit, jako například:

  • analýza klíčových slov a jejich používání v textech na webu
  • vyplňování meta značek
  • linkbuilding (systematické budování sítě zpětných odkazů)

Algoritmy vyhledávačů, a tedy i parametry, podle kterých rozhodují, který web umístí na které pozici, se neustále mění. V SEO je proto klíčová flexibilita. Pokud v něm chceme uspět, musíme sledovat nové trendy a průběžně se přizpůsobovat.

Pokud se rozhodnete dělat SEO, začneme s analýzou analýzou klíčových slov. Díky tomu zjistíte, co lidé vyhledávají, a daná slova společně zakomponujeme do textů na svém webu a do meta značek, které sice zákazníci nevidí, avšak vyhledávače jim věnují pozornost. Následně vypracujeme linkbuilding (komunikace s ostatními weby a vyjednávání podmínek pro získávání odkazů), případně úpravíme zdrojový kód a vytvoříme pár blogových článků.



Webový marketing

Za samostatnou kategorii online marketingu považujeme i tvorbu a optimalizaci webových stránek.



Marketing na sociálních sítích

Pokud je Vaším hlavním cílem navázat kontakt se zákazníky, sociální sítě skýtají skvělou příležitost. Můžete na nich představovat produkty, komunikovat s fanoušky nebo je třeba nechat hlasovat o tom, která vaše služba je nejlepší. Tajemství úspěchu na sociálních sítích tkví v umění zaujmout. Aby vaše příspěvky nezapadly mezi stovkami dalších – tvořených jak značkami, tak běžnými uživateli –, je zapotřebí být nápadití a přidávat obsah, který Vaše fanoušky zajímá a má pro ně přidanou hodnotu. Zaujmout je možné třeba originálním gifem nebo vzdělávací infografikou.

Pokud se rozhodnete dělat marketing na sociálních sítích, můžeme Vám nabídnout fullservis Vašich sociálních sítí, do které patří patří i odpovídání na zprávy a další komunikace se zákazníky prostřednictvím sítí.

E-mailing

E-mail marketing je forma marketingu, která spočívá v oslovování zákazníků e-mailem. Nejčastější formou e-mailingu jsou newslettery. Největším strašákem e-mailingu je GDPR. V případě, že se newsletterům chcete věnovat, měli byste ho mít stoprocentně pod kontrolou. Pokud se rozhodnete dělat e-mailing, opět Vám můžeme nabídnout naše služby. Budeme za Vás vymýšlet poutavé texty pracovat s e-mailingovými nástroji (Mailchimp, Ecomail), vytvářet v nich šablony, spravovat publika, uchovávat osobní údaje a provádět testy, na který obsah nebo čas odeslání vaši zákazníci reagují nejlépe.




WONDER WEB